Wednesday, 15 February 2012

Hargai mereka sebelum terlambat.....



Isteri : Bang..sejak kebelakangan ni saya cepat letih la..Nafas pun semput2..Anak2 pulak kadang2 buat hal..yang kecik asyik nak menyusu je..rumah pun kadang2 tak sempat nak kemas...saya mintak maaf ye bang sebab tak dapat nak uruskan rumah hari ni...bla..bla...blaaa...

Suami : alaa...awak ni complain je. Mak saya dulu boleh jaga kami 9 beradik..Elok je..tak pernah dengar pulak mak complain...

Esoknya...si suami mendapati si isteri 'kaku' atas katil...rupanya itulah luahan terakhir si isteri....

*Luangkan sekurang2nya 5 minit utk dengar luahan pasangan kita..Mungkin itu bole jadi luahan terakhir mereka....Ajal maut tak kenal masa, umur, status....bila2 ia bole datang..hargai mereka sebelum terlambat~
 
mode: sy rinduu pd suami sy..huhuk
 


Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

20 comments:

Yana Libra said...

bestla dah ade suami kan....


nak kawin cepat, ada teman utk luahkan perasaan setiap masa..hehe :p

:: Cik Nur :: said...

sedihnya...selalu berdoa moga dapat suami yg memahami..InsyaALLAH.. :)

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@yana: yupp, BFF terbaekk is our asben (4me,hihih)

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@cik nur: InsyaAllah dear, kte doakan wat nur :)

miss faten said...

:')


Sedih jugak bila kita memang tak sedar ajal menjemput orang tersayang sampai kita ignore luahan terakhir dia :((

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@anis faten: amik mse utk d luang bsme org trcinta..ina bese sblm tdo akn amik mse kjap mluah prasaan n brcerita pd asben :) sharing life wif him is sharing evriting 2geder :) arp2 d pjgkan umo my asben

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

o cik teddy: :') sy pon...hope xjd cam 2 antara kte

Azmi Khan said...

jgn jadi org yg selfish dan suka bandingkan seseorg dgn org lain...

haney said...

ei takutnya. harap2 tak tejadi kt hani mcm ni.

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@miss pepel ungu: hmm, 2lah, ble bce tringat kat my asben lah, wuuwuu (bio pon tetiap ari jmp..tp ajal maut tuhan da tentukan)..

Aida Omar said...

sedih pulak baca entry nie.. kadang2 kita terlupa orang yang selalu ada depan mata nie..

rindu suami dia ea..hehe. alolo..sweet. :)

akuamir said...

subhanALLAH.. T.T
si ina doakan lah mak saye ye,, pembedahan cancer hari nie,,

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@aida omar

a'a asben kje, kte kat kg..nk tggu mse brsalin, of coz rnd die :)

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

@akuamir

insyaAllah, muge slamat mak amir lam operation yer?..aminn