Wednesday 19 September 2012

Wanita~ Kenali Rahim Anda ~

 SY adelah Agen Jamu Susuk Dara :)
Mule2 ari 2 sy dengar dr kawan ttg produk ni...then sy MENCUBA guna produk & hati sudah jatuh cinta, ngeee.......so, sy share ngan pembaca yg mne singgah blog sy ni (yg da agk mule nak brsawang) ayakkk..hihi 1st of all jom kte KENALI RAHIM KITA, aset ni :)
 
 
 
 
PENJAGAAN DALAMAN WANITA…..
Macam mana cara memudahkan untuk menjaga PART PALING PENTING dalam kehidupan seorang wanita??? - Hanni


Antara vagina dan uterus tu. kita panggil tempat parking rahim atas MISS V ada satu ruang kosong. dimana jika MISS V ( VAGINA ) sempit lendir atau sisa air mani tidak dapat turun ke laluan faraj. disitu lah..kekotoran akan berkumpul dan menjadi ketuat bila sudah terla...lu lama. jika berterusan akan terus merebak n menjadikan pra kanser pangkal rahim.
part mana yang paling sesuai kita letakkan SUSUK KEKAL DARA? kat atas tu ada tulis Eksiserviks ( bibir rahim ) kalau masuk jari dalam miss v boleh rasa mcm mulut dubur. so kita letak di kanan atau pon dikiri. sikit je diluar UTERUS ( luar rahim) yg boleh dicapai menggunakan jari.

Kesuburan : selalunya kalau org yang susah mengandung TERJADI AKIBAT ENDOSERVIKS tersumbat SBB RAPAT ATAU SISA - SISA LENDIR KEPUTIHAN TERSEKAT KAT SITU. so caranya...1- MASUKKAN 2 KAPSUL jamu susuk dara " rahsia pengantin dara" di kiri dan kanan EKSOSERVIKS. rempah herba tersebut akan menyerap lendir dari ENDORSERVIKS dan didalam takungan antara rahim dan faraj. so ada rasa sedikit berdenyut2. A
Selepas 3 hari. tarik balik rempah herba keluar dari vagina. semua kekotoran akan keluar. JIKA SUDAH ADA KETUAT atau keputihan yg melekat di daging rahim atau vagina akan terasa sakit. then after that...semua lendir akan keluar seperti hingus. dan rempah herba berbau busuk. JIKA KEPUTIHAN ATAU ADA AIR HANYIR YG BUSUK BANYAK.. kena ulang sehingga 2 atau 3 kali. n after that....BARU LA AIR MANI DAPAT MELEPASI ENDOSERVIKS ..n insyaallah ada rezeki boleh mengandung.

n bila tersekat n tersumbat disitu peluang KANSER PANGKAL RAHIM amat cerah jika tidak dicegah
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
FORMULA JAMU SUSUK ini telah wujud dari zaman sebelum perang dunia ke-2 yang diwarisi turun temurun dukun bidan Kampung Delek, Klang Selangor ~ arwah Mbah Roliyah Haji Ali yang telah meninggal dunia sebelum Malaya merdeka

Pembuat JAMU SUSUK DARA adalah cucu beliau Puan Hani. Anak kepada Haji Borhan bin Haji Ali anak kepada Mbah Roliyah.

Kepakaran arwah Mbah Roliyah adalah sakit puan, pengasihan dan pegaman rumah tangga.

Sebelum ini pada tahun 1970an sehingga lewat 1980an kerja kedukunan ini telah diwarisi oleh anak beliau arwah Yusak Haji Ali.

Ketika Haji Borhan bin Haji Ali pulang ke rahmatullah, Puan Hani telah didatangi dengan peristiwa dan situasi yang aneh. Sehingga pada satu peristiwa itu, Puan Hani mengalami keguguran dan beliau bermimpi didatangi 3 orang penting iaitu arwah abang beliau arwah Suhari hj Borhan dengan senyuman, Arwah hj Borhan menyuruh Puan Hani untuk meminum air yang sangat pahit dan suruh mengigit buah yang sangat keras serta arwah mbah Roliyah pula menyelimutkan Puan Hani dengan daun - daunan. (semua ini berlaku didalam mimpi)

Setelah terjaga dari tidur dengan badan yang masih sangat lemah, Puan Hani berkongsi pengalaman mimpinya dengan suami. Bermula dari saat itu, Puan hani mula mendekatkan diri dan mengenali herba - herba untuk kesihatan beliau sendiri dan dibimbing oleh ibunya Hajah Sanniyah Hj Yusof.

Sehabis pantang dan badan kembali sihat, Puan Hani didatangi rakan - rakan yang bermasalah rumahtangga dan dilema wanita. Sebagai rakan Puan Hani berkongsi pengalaman dan rahsia yang beliau amalkan, sehingga hari ini secara tidak langsung Puan Hani telah melibatkan diri dengan pembuatan jamu di atas permintaan rakan - rakan sehingga kepada pengeluaran yang lebih banyak dan permintaan tidak terhad dan meluas di kalangan wanita umum tidak kira bangsa, agama dan keturunan.

Dengan ini juga secara tidak langsung, ia membuka peluang menambah pendapatan rakan - rakan wanita. Dan membuka ruang perniagaan kepada usahawan - usahawan wanita di luar sana.

Sehingga ke hari ini kami sedang berusaha memenuhi permintaan pengguna yang memerlukan khidmat nasihat dan runding cara penggunaan produk. malah pembuatan produk ditingkatkan usahakan dengan lebih aktif dan memenuhi standard kelayakan permintaan kerajaan Malaysia ~ insyaallah.

PRODUK JAMU SUSUK DARA ~ TIDAK melibatkan penggunaan sebarang kuasa sihir atau ilmu hitam, semuanya herba tulen dan tiada bahan pengawet.

Rahsia warisan sejak tahun 1850an.

Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

0 comments: