Sunday, 30 September 2012

Ramai lelaki tidak tahu bahawa zakar mereka mempunyai lubang cincin

RAMAI LELAKI TAK MENGETAHUI BAHAWA ZAKAR MEREKA MEMPUNYAI LUBANG CINCIN...

RAMAI LELAKI TAK MENGETAHUI BAHAWA ZAKAR MEREKA MEMPUNYAI LUBANG CINCIN...
Pertama kali mendengar?
Jika bahagian lubang ini tersumbat, maka akan berlakunya "TROMBOSIS" pada zakar.
Trombosis berlaku apabila saluran darah tersumbat dan menyebabkan zakar anda mengalami Strok dan tidak dapat berfungsi... Kalau dah tak berfungsi ada nafsu pun tak dapat berbuat apa-apa.. betul Tak????
Bagaimana nak mengelak daripada terjadi:- Di sebelah kiri & kanan zakar anda terdapat 2 Lubang, yang dinamakan lubang cincin. Gunakan minyak yg mempunyai pati ikan belacak untuk melakukan kaedah
"BERJABAT"
Jangan sesekali menjolok lubang cincin anda tanpa menggunakan minyak yg mempunyai pati ikan belacak. ini kerana kulit anda tidak mempunyai pelincir dan kemungkinan akan berlaku melecet pada kulit. Selain itu, minyak ini mampu memberi organ sulit anda mengembang dan akan memudahkan anda menjumpai lubang cincin tersebut...
Semasa anda melakukan proses "Berjabat ini" akan akan merasa sedikit senak. Ini adalah perkara biasa kerana lubang cincin tersebut tersumbat dengan angin. Lakukan secara berterusan, dari hari ke hari sehingga anda berasa selesa. Kelebihan berjabat ini ialah dapat mengelak zakar anda dari menjadi lemah..................
MENGURUT
Anda Mengalami ejakulasi Pramatang ??? Anda sudah mengalah sedangkan isteri belum puas?? Anda malu dengan pasangan anda?
usah khuatir... Kami akan salurkan petua untuk mengatasi masalah anda...
Mengurut batang zakar anda adalah penyelesaiannya:
Tujuan mengurut batang zakar anda ialah untuk:-
1) mengubati tanda tanda awal kemungkinan anda akan mengalami mati pucuk 2) Memastikan anda berlayar lebih lama dan mengelak terjadinya ejakulasi Pramatang 3) bagi meningkatkan keampuhan dan keupayaan zakar anda agar anda dapat memberi kepuasan kepada diri dan pasangan anda 4) Untuk melancarkan perjalanan darah pada zakar anda.
Cara Mengurut..
Sapukan minyak yg mempunyai pati ikan belacak pada zakar anda. Pastikan minyak ini mencukupi bagi mengelak zakar anda melecet.
apa yang perlu anda lakukan ialah urut zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. Kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan.
Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. ( bawah ke atas sahaja)
bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar..
buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar..jangan gelojoh..seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut..
MENGASAK
Tahukah anda? bahawa saiz zakar lelaki asia boleh mencapai saiz 4-6 inci sewaktu menegang!!
Manakala saiz zakar lelaki arab dan sudan boleh mencapai saiz zakar sehingga 7-9 inci sewaktu menegang!!!!
Ini kerana Masyarkat Arab mengamalkan cara urutan Zakar yang betul.
Tidakkah anda ingin mengetahui Petua urutan itu????
Tahukah anda bahawa saiz zakar anda boleh di besarkan dan dipanjangkan?

Lakukan cara urutan mengasak pada zakar anda..
caranya ialah sapukan zakar anda dengan minyak yg mempunyai pati ikan belacak
Kenapa minyak yg mempunyai pati ikan belacak? kerana minyak inilah yg akan bertindak balas ke atas saiz zakar anda...
setelah di sapu minyak yg mempunyai pati ikan belacak ini, asak dari pangkal lubang dubur ke pangkal buah zakar , asak ke atas
elakkan mengasak ke bawah kerana zakar anda akan menjadi lebih pendek ( lakukan seperti gambarajah diatas)
Lakukan amalan mengasak ini secara berterusan, anda pasti dapat melihat perubahan saiz zakar anda..
Percayalah.. petua ini diturunkan demi kebahagian Rumahtangga Anda!! Isteri anda pasti akan merasa perbezaannya!!!
Yakin pada Allah dan Yakinlah pada diri anda.. Anda pasti akan menjadi Lelaki yang Perkasa di Ranjang!!!

BESAR.. PANJANG..KUAT.. TEGUH..TEGANG.. KEMAS

TERBAIK DARI JAMU SUSUK DARA ADALAH MINYAK IKAT KASIH


MINYAK IKAT KASIH

MINYAK IKAT KASIH
RM65

- DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA EHEM - EHEM.

CARA KEGUNAAN:
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

kegunaan:
unntuk melancarkan peredaran darah di tut tut untuk mengembang dan membesarkan. memberi kekuatan di tut tut untuk keharmonian hubungan.

DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA

Minyak ikat kaseh RM65
selain untuk aktiviti mengurut bebed, ianya juga digunakan secara traditional untuk wanita yang mengalami kekeringan ketika bersama.
cara pemakaian untuk masalah kekeringan:
- sapukan pada bebed suami lebih sikit
- pastu roger n out

KHASIAT MINYAK IKAT KASIH

U all tahu tak minyak ikat qaseh tu.....
Boleh sapu kat breast
Bagi breast montok. Yg mana ada baby tu....tgh breastfeed urutkan breast dgn minyak ikat kasih. Boleh cover la time by time supaya jgn kendur sgt.

Kalau yg mkn aku dara sapukan minyak ikat kasih kat seluruh breast mantop beb....

Sapu kat punggong bg tonggeks sikit...

Minyak ikat kasih tu baja pembesaran taw...bg darah berjalan. U all patut guna dulu.

Yg breastfeed jgn kena puting.

Pakai time pegi kerja. Lepas mandi tu lap air bersih2...
Sapu minyak tu sikit je...then urut2 mcm gaya u all nak pakai coli. Boleh tegang tu....

Badan kecil - breast besar
Badan kecil - punggong besar
ASET ABANG SAYANG TU!!!!!!!

Ingat nak besarkan...ingat minyak ikat kasih

Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

6 comments:

Anonymous said...

Ada jual minyak pati belacak tak? Sy nak beli... Ape no hp puan?

amiRul afif said...

Minyak belacak ni bagus. tapi lagi bagus minyak belacak rsi. rm7 je. klau nk beli leh beli kt website ni

http://intim.ejual.net/product/paling-laris-minyak-ikan-belacak-rsi/

rashid yassin said...

Di mana boleh saya dapatkan minyak ikat kasih??? Ni no phone saya 0108090125...

rashid yassin said...

Di mana boleh saya dapatkan minyak ikat kasih??? Ni no phone saya 0108090125...

daunbungkus.bluedymetics.my said...

mohon beriklan tuan admin

minyak daun bungkus Bluedymetics

BESAR.TAHANLAMA.PANJANG

RM85150
khusus untuk kekanda. asli daripada balik papan, kalimantan. insya allah berkesan.

fb : http://facebook.com/daun.bungkus.bluedymetics

whatsapp : http://minyakdaunbungkus.wasap.my

blogger : untukkekanda.blogspot.com

#daunbungkus
#dauntigajari
#daunpapua

tq admin

zamin57 said...

minyak ikan belacak best...