Wednesday 19 September 2012

Testimoni Jamu Susuk Dara ~ "Sy tiada keputihan"

 
Customer ini claim yang dia tidak pernah mengalami keputihan. Tapi masih mencuba untuk mengguna susuk kekal dara. Terkejut dengan hasil yang dia perolehi.

TESTIMONI SUSUK KEKAL DARA/ RM36

"Ape nie... Seram giller saya masa nak tarik benda nie.. Selama nie saya x pernah ada keputihan... Tapi selalu period lama.. Betul lah yg akak kate tuw ade road blok.. Terima kasih bebanyak akak coz menjawap segala macam pertanyaan saye yg tah ape2 ari tuw... Lepas nie lebih senang le saya nak mengandung.. Muahh.. Love u akak.. Love ur jamu too... En. Asben senyum2 gumbire sokmo.. Ngeeee..."

p/s: Customer ni dulu kate dia punye put2 bersih sangat xde keputihan (sekarang ada ke xde??)
___________________________________________
 
Kita tidak tahu apa yang ada kat bahagian dalam. Janganlah takut untuk mencuba produk yang telah dipakai oleh ribuan wanita untuk menyembuhkan diri dan menyelamatkan rumah tangga. Anda pasti anda sihat? Sebenarnya dalam bahagian dalam vagina kita masih terdapat  longgokan keputihan, longgokan air mani suami (jika suami selalu melepaskan didalam) dan longgokan darah haid/nifas. Semua ini tidak akan keluar dengan mudah especially buat mereka yang tidak mengamalkan jamu. Bersihkanlah alat sulit dalaman anda sebelum terlambat
 

Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

0 comments: