Monday, 26 March 2012

Suami korang pandai memasak x?..

 
 
 
Saidatina Khadijah r.a. pandai masak, 
Saidatina Aisyah r.a. pun pandai masak. 
Rasulullah SAW pun pandai masak, 
buktinya Rasulullah SAW selalu tolong isteri-isteri Baginda memasak sebagai tanda kasih mesra di antara suami isteri.
Suami pandai masak pun dikira ikut sunnah Rasulullah SAW ;)
 
*****************************
 
my asben?..blhlaa masak kalo isteri die ni skt...
msk pe? alah kalo tanak nasik, masok lam rice cooker 2xkan laa xleh kan?
grg ikn kaa, telor kaa,masak jgk kan?
pling sng lg simple msk jerr megi..hihik pandai gak kan?

papepon isteri die ni ttp bersyukur sbb asben die xlokek bab2 mnolong isteri die kat dapo
alhamdulillah

suami korang camno?..
yg blom ado suami, bf/tunang korang pndai masak x?hihih
make sure cari yg blh masak ok?
kalox nti korang skt ke ape ke, ssh plk tp xpe, kdai mkn, gerai mamak, restoran n hotel pon byk..kalo da xpandai nk wat cemane yerk? 
 
cehh ckp lelaki yg kte pompuan ni as ibu n isteri pandai ke masak?
hahakk.. 



Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

4 comments:

Anonymous said...

hahaha sangat sweett kalau org laki pndai masak :) kan kan ?

Detective Fiqa said...

ehh sorry tertekan anonymous tuu

Princess Nusy said...

hehe..ok latu..pndai jgk masak skit2 ok la kan..future hubby nusy mmg sgt3 suke n pndai masak..malu plak rasenye..nusy skit2 blehla..hehe.. =)

AkmaFaizal said...

Suami saye sangat2 jarang memasak..tak mo tunjuk skill nnt wife dia ni malas plak..hehe