Saturday, 13 October 2012

Testimoni Jamu Pengantin Dara |Isteri seorang Doktor|

 
TESTIMONI BARU
 (suami seorg doc)
anda tahu tak doktor pun mengunakan jamu ni..jangan tak caya ye..kita baca testimoni beliau...suaminye seorang doktor

Mula2 ckp kt huby nk try jpd ni huby x bg sbb huby tkt kot2 ada
ksn smpgn..tp bla tnjk testimoni sume n bc komen2 yg dh cuba bru dia bg...dia plk yg rs geli tgok pic2 tu sume..huhu..
lepas guna jpd perut rsa x slsa....rsa mc...
m berangin,pinggang sakit mcm nk period..memulas2 je rsa perut.. Pg ni msa g buang air kecil,tgok ada kua ketul2 drh.. 
En.hubby sy yg doktor pon ternganga tengok..huhu syes la mmg terbaik la jpd ni....Skg ni drh kotor n drh beku x hnti2 kuo. Perut ni bncit sbb drh beki x kua agknya
Sbb sjk drh2 beku tu kua,perut automatik jd kmpis 
 Huhu.huby baru jap ni ckp suh order coklat love habibi .sbb dia kuat mslh angin perut doct pon nk kena rawat hahaha..sejak sy mkn jpd tu la
dia pon mcm taksub nak guna JSD..huby dh dok tya tu dh order ke blm.pepun mmg terbaik..


Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

1 comments:

Anonymous said...

No matter if some one searches for his essential thing, so
he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is maintained over here.



My web page ... free money for business start up